יום רביעי, 14 בינואר 2009

אני רוצה לצבא

היום שלחתי את דודה אורי לצבא ונורא רציתי ללכת גם.
אמא לא הייתה מוכנה שאני אלך לצבא. לא היום ולא אף פעם.
בסוף סיכמנו על דיון מחודש בעוד 16 שנים.

אמא, אני יודע שהיום יש מלחמות (אפילו שקשה לי להבין למה…) וזה נורא מסוכן,
אבל.. אמא, בעוד 16 שנים כבר לא יהיו מלחמות…, נכון אמא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה