היום שלחתי את דודה אורי לצבא ונורא רציתי ללכת גם.
אמא לא הייתה מוכנה שאני אלך לצבא. לא היום ולא אף פעם.
בסוף סיכמנו על דיון מחודש בעוד 16 שנים.
אמא, אני יודע שהיום יש מלחמות (אפילו שקשה לי להבין למה…) וזה נורא מסוכן,
אבל.. אמא, בעוד 16 שנים כבר לא יהיו מלחמות…, נכון אמא?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה