יום ראשון, 30 בספטמבר 2007

בעצם... אין כמו סוכות בצפון הארץ!!

סבא וסבתא שלי התחתנו.

זה קרה לפני 30 שנה!!!

אז כדי להגיד להם מזל טוב כל המשפחה שהם הקימו יצאה לחגוג במעלה גמלא.

מה אני אגיד לכם, היה מאוד מרגש, הרגשתי ממש כמו באותו ערב חתונה - לפני שלושים שנה, עוד כשהייתי בגרון של אבא (שהיה בגרון של סבא).

היו צימרים ממש מגניבים ואני לא הפסקתי לעשות אמבטיה בברווז בתוך ג'קוזי, אני חייב כזה בבית(!).

היו טיולים מאוד נחמדים וסבא הבטיח שהוא יקח אותי לכל הטיולים שיש בצפון כשאני אהיה בן חמש.

[caption id="" align="alignnone" width="208" caption="--"]DSCF0288[/caption]

 

היתה מבשלת בירה דומיננטית אחת.

היתה הצגה שהדודים שלי עשו וחיקו את סבא-ספתא היה קורע מצחוק.

היה פשוט כיף חיים!!!

שוב, אם נשאר מישהו שלא מאמין או רוצה לבדוק לעומק, שיסתכל כאן (כדאי, יש תמונות מ-א-מ-מ-ו-ת)

שלכם,

נועם מתכונן לצניחה חופשית...

[caption id="" align="alignnone" width="400" caption="null"]DSCF0405[/caption]

יום שלישי, 18 בספטמבר 2007

אין כמו רודוס בראש השנה :-)

אז אמא ואבא הזמינו אותי לבלות איתם בחוצלארץ בחופשת ראש השנה.

ארזנו מזוודות

 IMG_1148

לקחנו דרכונים

IMG_1151

ועלינו על מטוס!!! איזה כיף היה במטוס!!!

IMG_1158

גם ברודוס היה מאוד כיף.

טיילנו

בילינו

פגשתי ים ועוד ים

אפשר לראות הוכחות:

כאן

אני ממש עלול להתרגל לחיים הטובים.

מזל שיש לנו עוד טיול עם סבא וסבתא עוד כמה ימים.

יום שבת, 8 בספטמבר 2007

אמבטיה של שבת בבוקר

היום החלפתי לסבב בוקר,
בגלל שאתמול בלילה ביליתי עד מאוחר, נרדמתי באוטו ולא הספקתי להתקלח...
אז התקלחתי בבוקר והיה לי ממש כיף.

הנה תראו: