כמה פעמים שמעתי את המשפט הזה.. דומה לאמא / לאבא / לסבא / לכל הדודים שאפשר / אפילו אמרו לי שאני דומה לניצן..
החלטתי לשים סוף לספקולציות ולהעמיד בפניכם סוף סוף אפשרות להצבעה דמוקרטית!
אז למי שלא זוכר, ככה אני נראה היום:
ועכשיו תסתכלו טוב טוב על רשימת המועמדים (בכוונה אני לא מגלה לכם מי זה מי..),
תסתכלו טוב טוב ותגידו למי אני דומה ? ? ?
נעם,
השבמחקאתה חתיך על! תן לגדולים להתווכח ביניהם איזה איבר של איזה צד,
מנסיון, זו הזדמנות לשמוע אותם מנהלים שיחות ממש ממש מצחיקות.
הכי חשוב שתחייך אליהם הרבה- הם נמסים ושוכחים על מה בעצם דיברו.
מתגעגע אליך רבות! גם אמא ואבא שלי!
מקווה לראות אותך בקרוב...
יהלי