יום שני, 30 באוקטובר 2006

אבא

יא וואלה רדי ...
איזה בעיטה הבאתי היום לאבא..
וולה הפוכה ישר לתוך הזרת, כל הרחם הייתה באוויר, אמא לא הבינה מאיפה זה בא לה ואבא התלהב כמו ילד קטן.

2 תגובות:

  1. פסדר..
    הבנתי אותך...

    השבמחק
  2. ההורים של יהלי9 בנובמבר 2006 בשעה 21:45

    איזה גבר... kicking and alive ובגדול

    השבמחק