כבר לא בבטן של אמא
הבלוג של נועם ועפרי
יום שני, 30 באוקטובר 2006
אבא
יא וואלה רדי ...
איזה בעיטה הבאתי היום לאבא..
וולה הפוכה ישר לתוך הזרת, כל הרחם הייתה באוויר, אמא לא הבינה מאיפה זה בא לה ואבא התלהב כמו ילד קטן.
2 תגובות:
Ktantulon
9 בנובמבר 2006 בשעה 20:45
פסדר..
הבנתי אותך...
השב
מחק
תשובות
השב
ההורים של יהלי
9 בנובמבר 2006 בשעה 21:45
איזה גבר... kicking and alive ובגדול
השב
מחק
תשובות
השב
הוסף תגובה
טוען עוד...
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
פסדר..
השבמחקהבנתי אותך...
איזה גבר... kicking and alive ובגדול
השבמחק